Suid-Afrikaanse Klas NG G16 2-6-2+2-6-2Ces7xleiUa· ciafe1otaSs orzanm
No. NG113 by die Sandstone Landgoed, 9 April 2006 | |
| Tipe en oorsprong | |
|---|---|
| Kragtipe | Stoom |
| Ontwerper | Hannoversche Maschinenbau AG Suid-Afrikaanse Spoorweë |
| Vervaardiger | Société Anonyme John Cockerill Beyer, Peacock and Company Hunslet-Taylor |
| Serienommer | Cockerill 3265-3268/1937 [1] Beyer, Peacock 6919-6926/1939, 7426-7432/1951, 7862-7868/1958 [2] Hunslet-Taylor 3894-3901/1967-1968 [1] |
| Model | Klas NG G16 |
| Klas | Klas NG G16 |
| Vervaardig | 1937-1968 |
| Aantal gebou | 34 |
| Bouspesifikasies | |
| Konfigurasie | 2-6-2+2-6-2 "Dubbel Prairie" Garratt |
| Spoorbreedte | 610 mm (2 vt) smalspoor |
| Voorwielomtrek | 533 mm (21 dm) |
| Dryfwielomtrek | 838 mm (33 dm) |
| Agterwielomtrek | 533 mm (21 dm) |
| Wielbasis | Totaal: 13.183 m Enjins: 1.905 m gekoppel 4.229 m in totaal |
| Lengte | 14.713 m |
| Breedte | 2.134 m |
| Hoogte | 3.150 m |
| Raamwerk | Staafraam, 7.239 m tussen spilpunte |
| Asbelasting | 7.0 t op die 1ste of 2de dryfwiel |
| Massa op dryfwiele | 39.9 t of 40.8 t |
| Lokomotiefmassa | Almal behalwe 137-143: 60.0 t 137-143: 62.3 t |
| Aandrywing | |
| Brandstof | Steenkool |
| Brandstofkapasiteit | Almal behalwe 137-143: 4.1 t 137-143: 6.3 t |
| Waterkapasiteit | 85-88, 109-116, 125-131, 5 840 ℓ voor en 2 500 ℓ agter 137-143: 6 020 ℓ slegs voor 149-156: 6 020 ℓ voor en 2 500 ℓ agter |
| Stoomketel | 1.416 m binnediameter 2.835 m binnelengte |
| Stoomketeldruk | 1 240 kPa |
| Vuurroosteroppervlak | 1.8122 |
| Verhittingsoppervlak | 152 buise 44.4 mm diameter 15 buise 140 mm diameter 77.946 m2 |
| – Vuurkas | 7.627 m2 |
| – Totaal | 85.573 m2 |
| Oorverhitteroppervlak | 13.843 m2 |
| Silinders | Vier |
| Silindergrootte | 305 mm (12 dm) boor 406 mm (16 dm) slag |
| Klepwerk | Walschaerts |
| Werkverrigting | |
| Trekkrag | 84 kN (18 850 lbk) teen 75% keteldruk |
| Diensgeskiedenis | |
| Gebruiker | Suid-Afrikaanse Spoorweë [3] Alfred County Railway [4] Walliese Hooglandspoorweg. |
| Aantal in klas | 34 |
| Vlootnommer(s) | NG85-NG88, NG109-NG116, NG125-NG131, NG137-NG143, NG149-NG156 |
| Afleweringsdatum | 1937-1968 |
| Eerste tog | 1937 |
| Bewaarde eenhede | 2 |
| Restoreerdatum | 2011 |
| Huidige eienaar | Sandstone Landgoed |
Die Suid-Afrikaanse Klas NG G16 2-6-2+2-6-2 van 1937 is 'n Suid-Afrikaanse stoomlokomotief van die Suid-Afrikaanse Spoorweë-era.
Tussen 1937 en 1968 het die Suid-Afrikaanse Spoorweë 34 Klas NG G16 Garratt geartikuleerde stoomlokomotiewe met 'n 2-6-2+2-6-2 "Dubbel Prairie"-tipe wieluitleg in diens geplaas op die Avontuurspoorweg en die Natalse smalspoorlyne.[5]
Eksterne skakels[wysig | wysig bron]
Wikimedia Commons het meer media in die kategorie Suid-Afrikaanse Klas NG G16 2-6-2+2-6-2.
Verwysings[wysig | wysig bron]
- ↑ 1,0 1,1 Hamilton, Gavin N., Other Garratt builders. URL besoek op 16-11-2014
- ↑ Hamilton, Gavin N., Garratt Locomotives produced by Beyer Peacock. URL besoek op 16-11-2014
- ↑ South African Railways and Harbours Locomotive Diagram Book, 2’0” & 3’6” Gauge Steam Locomotives, 15 Augustus 1941, soos gewysig
- ↑ Durrant, A E (1989). Twilight of South African Steam (1ste uitg.). Newton Abbott, Londen: David & Charles. pp. 126–127. ISBN 0715386387.
- ↑ Paxton, Leith; Bourne, David (1985). Locomotives of the South African Railways (1ste uitg. uitg.). Kaapstad: Struik. ISBN 0869772112. pp. 10–11, 107, 109–110.
| Hierdie artikel is in sy geheel of gedeeltelik vanuit die Engelse Wikipedia vertaal. |